Ενημέρωση
Νέα
Εκθέσεις
Δελτία Τύπου
Εκδηλώσεις
Περί Φωτός...
Συνεντεύξεις
Εταιρίες
Εκπαίδευση
Έργα Εταιριών
Ανεξάρτητοι Σχεδιαστές
Εργασίες
Άρθρα
Ιδέες & Λύσεις
Τεχνολογίες
Τεχνο - γνωσία
Περιήγηση
Προϊόντα
Επαγγελματικός
Εσωτερικών Χώρων
Εξωτερικών χώρων
LED
Διακοσμητικά
International Posts
Events
News
 
Διαφημιστικά Banner
Naxos island Greece
 
 
Περί φωτός... / Εργασίες
 
Μελέτη Φωτισμού Λίθινης Σιδηροδρομικής Γέφυρας στο Μάναρη Αρκαδίας  
Δημοσίευση: 23 Ιουλίου 2009
 



Της Μυρτώ Μ. Κανακάκη
(ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ)
Επιβλέπων καθηγητής:
Φραγκίσκος Τοπαλής

(H διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο Εργαστήριο Φωτοτεχνίας του Ε.Μ. Πολυτεχνείου.)

Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη φωτισμού καθώς και η ηλεκτρολογική μελέτη της μεγαλύτερης λίθινης σιδηροδρομικής γέφυρας της Ελλάδας και του σιδηροδρομικού σταθμού πλησίον αυτής.

Η εν λόγω γέφυρα έχει μήκος εξωτερικού τόξου 118 μέτρα και αποτελείται από οκτώ τόξα μήκους 12.5 μέτρα. Για την φωτοτεχνική μελέτη χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό RELUX Professional 2005. Το εν λόγω λογισμικό είναι κατάλληλο για μελέτες φωτισμού εξωτερικών χώρων και δίνει την δυνατότητα στο χρήστη να σχεδιάζει και να εισάγει ψηφιακά επιφάνειες για προσομοίωση φωτισμού. Περιλαμβάνει επίσης βάση φωτιστικών σωμάτων από 60 κατασκευαστές.

Συγκεκριμένα λοιπόν στην εν λόγω μελέτη, έπειτα από τον ψηφιακό τρισδιάστατο σχεδιασμό της γέφυρας και του σταθμού στο RELUX, ακολούθησε η επιλογή και τοποθέτηση των φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό των τόξων της γέφυρας, τοποθετήθηκαν δύο φωτιστικά λευκού φωτός και ανοιχτής δέσμης. Επιπλέον ο λαμπτήρας εκκένωσης τους ήταν λαμπτήρας αλογονιδίων μεταλλικών ατμών (CDM: Ceramic Discharge Metal halide) κατάλληλος για τον φωτισμό πέτρας. Τα φωτιστικά αυτά ήταν επίσης ιδανικά για αρχιτεκτονικό φωτισμό. Για το εξωτερικό των τόξων, χρησιμοποιήθηκαν φωτιστικά λευκού φωτός και πολύ κλειστής δέσμης. Ο λαμπτήρας εκκένωσης τους ήταν επίσης CDM (Ceramic Discharge Metal halide).

Τα φωτιστικά αυτά ήταν κατάλληλα για γλυπτά και ανάγλυφες επιφάνειες. Σε ότι αφορά την φωτοτεχνική μελέτη του σταθμού, στην μία όψη του χρησιμοποιήθηκαν τέσσερα φωτιστικά θερμού λευκού φωτός (2700ο Κ) με ανοιχτή δέσμη και στην άλλη δύο φωτιστικά επίσης θερμού λευκού φωτός (3000ο Κ) με κλειστή δέσμη. Και τα δύο είδη φωτιστικών ήταν κατάλληλα για εξωτερικό φωτισμό κτιρίων.

Στην συνέχεια λοιπόν εκπονήθηκε προσομοίωση φωτισμού στο RELUX η οποία έδωσε την δυνατότητα μιας εποπτικής εικόνας τόσο της γέφυρας όσο και του σταθμού. Επιπλέον ορίσθηκαν στο εν λόγω λογισμικό επιφάνειες μέτρησης της έντασης φωτισμού στη γέφυρα και στον σταθμό, προκειμένου να μετρηθεί και τεχνικά το αποτέλεσμα της μελέτης και να συγκριθεί με επιθυμητές θεωρητικές τιμές οι οποίες συναντιόνται στην βιβλιογραφία.

Τέλος, εκπονήθηκε η ηλεκτρολογική μελέτη γέφυρας και σταθμού, λαμβάνοντας υπʼ όψη όχι μόνο τα ρεύματα που διαρρέουν τους αγωγούς αλλά και την πιθανή πτώση τάσεως που προκαλούν τα φωτιστικά.

 

Link :

Σχετικές Δημοσιεύσεις:

Αναζήτηση
Newsletter
 
 
Διαφημιστικά Banner
 
Facebook Group
 
 
Popular Articles
 
 
All rights reserved Copyright © 2004-2010 Όροι Χρήσης Powered by GREED PROMO.