Ενημέρωση
Νέα
Εκθέσεις
Δελτία Τύπου
Εκδηλώσεις
Περί Φωτός...
Συνεντεύξεις
Εταιρίες
Εκπαίδευση
Έργα Εταιριών
Ανεξάρτητοι Σχεδιαστές
Εργασίες
Άρθρα
Ιδέες & Λύσεις
Τεχνολογίες
Τεχνο - γνωσία
Περιήγηση
Προϊόντα
Επαγγελματικός
Εσωτερικών Χώρων
Εξωτερικών χώρων
LED
Διακοσμητικά
International Posts
Events
News
 
Διαφημιστικά Banner
Naxos island Greece
 
 
Περί φωτός... / Συνεντεύξεις
 
Παναγιώτης Κουτρούλης  
Δημοσίευση: 15 Δεκεμβρίου 2010
 

Συνέντευξη του κ. Κουτρούλη, υπεύθυνου του τμήματος προτάσεων φωτισμού του DAZZLE (B. ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ).

O κ. Κουτρούλης εργάζεται ως υπεύθυνος του τμήματος σχεδιασμού φωτιστικών προτάσεων της Dazzle από το 2007. Είναι πττυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και στο παρελθόν έχει πραγματοποιήσει εργασίες ηλεκτρολογικής και ηλεκτρομηχανολογικής φύσης.

Το Dazzle ως μέρος μιας εμπορικής επιχείρησης διαθέτει τμήμα σχεδιαστικών προτάσεων του οποίου είστε μέλος. Κατά τη γνώμη σας η συνύπαρξη σχεδιαστικής ομάδας και εμπορικής δραστηριότητας επηρεάζει το «παραγόμενο αποτέλεσμα» όσον αφορά το έργο σας;
Η ύπαρξη του Τμήματος Φωτισμού ως κομμάτι του παζλ που λέγεται Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε., βεβαίως και αποτελεί μέρος της εμπορικής δραστηριότητας. Στο showroom φωτισμού της Λ. Κηφισίας δραστηριοποιούνται δύο ξεχωριστά τμήματα, το εμπορικό τμήμα και το τμήμα σχεδιαστικών προτάσεων του οποίου έχω την τιμή να είμαι μέλος. Τα δύο προαναφερθέντα τμήματα αναλαμβάνουν να φέρουν εις πέρας διαφορετικού είδους εργασία το καθένα.

Ωστόσο η συνύπαρξή τους είναι καθοριστική για την επίτευξη του βασικού στόχου της εταιρείας: την πληρέστερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Το τμήμα σχεδιαστικών προτάσεων, σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί μέρος της διαδικασίας εμπορίας υλικών. Ο σχεδιασμός και η πρόταση γίνονται βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων τα οποία είναι ανεξάρτητα της εμπορικής δραστηριότητας και εξαρτώνται πρωτίστως από τις πελατειακές ανάγκες και απαιτήσεις. Με τον τρόπο αυτό καθορίζεται το «παραγόμενο αποτέλεσμα».

Ποια είναι τα κριτήρια που λαμβάνετε υπόψιν ως ομάδα για το σχεδιασμό μιας υποβαλλόμενης πρότασης;
Ο σχεδιασμός μιας υποβαλλόμενης πρότασης ολοκληρώνεται συνήθως σε τρία με πέντε στάδια. Στο πρώτο στάδιο της διαδικασίας οριοθετούνται τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία «χτίζεται» η εκάστοτε πρόταση φωτισμού. Τα κριτήρια αυτά σχετίζονται κάθε φορά με τις ανάγκες του χώρου που καλούμαστε να φωτίσουμε (επαγγελματικός, οικιακός, εσωτερικός ή εξωτερικός φωτισμός).

Η συζήτηση με τον ιδιοκτήτη είναι καθοριστικής σημασίας, καθώς βοηθάει να αντιληφθούμε καλύτερα τη χρήση των χώρων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης, ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε στην επικοινωνία με τον αρχιτέκτονα, καθώς λειτουργούμε με γνώμονα τις ιδέες και το όραμά του. Κατά τη γνώμη μου, αυτό αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία ενός έργου.

Από εκεί και πέρα, η επιλογή της σωστής στάθμης φωτισμού που απαιτείται σε ένα χώρο, δύναται να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους. Εμείς υποβάλλουμε την πρόταση μας επιλέγοντας τον τρόπο φωτισμού με τη χαμηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, στο χαμηλότερο δυνατό κόστος. Όλα αυτά τα επιτυγχάνουμε κινούμενοι αυστηρά μέσα στα οικονομικά δεδομένα που μας ορίζει ο πελάτης.

Ποιες είναι κατά τη γνώμη σας οι νέες τεχνικές και «τάσεις» στον φωτιστικό σχεδιασμό;
Παρατηρούμε ότι οι νέες τεχνικές και τάσεις τα τελευταία χρόνια που εμπεριέχονται και στον δικό μας φωτιστικό σχεδιασμό, είναι αυτές που στοχεύουν στη συνδυαστική βελτιστοποίηση του αισθητικού με το φωτιστικό αποτέλεσμα με τη μεγαλύτερη δυνατή ενεργειακή εξοικονόμηση.

Θεωρείτε ώριμη την Ελληνική αγορά να δεχθεί νέες ιδέες;
Παρά την κυριαρχούσα αντίληψη, η ελληνική αγορά είναι αρκετά ώριμη ως προς την αποδοχή νέων ιδεών, ιδίως αυτών που επαγγέλονται αποτελεσματικότητα και ενεργειακή εξοικονόμηση συγχρόνως. Τροχοπέδη πιθανόν να αποτελούν αφενός οι ενδοιασμοί που σε λογικό επίπεδο πλαισιώνουν κάθε καινοτόμο προσπάθεια και αφετέρου η συγκεκριμένη και πιθανόν βραχυπρόθεσμη οικονομική συγκυρία.

Βιώνοντας την καθημερινή τριβή με το καταναλωτικό κοινό που απευθύνεται στην εταιρία, πως και σε τι βαθμό βλέπετε να το έχει επηρεάσει η οικονομική κατάσταση που βρισκόμαστε τον τελευταίο χρόνο;
Η αναμφισβήτητη οικονομική κρίση, που βιώνουμε, σαφώς έχει εμφανή τα σημάδια της και στο δικό μας καταναλωτικό κοινό. Έπειτα, όμως, από λεπτομερή και συγκριτική εξέταση των τάσεων που παρατηρήθηκαν στα κατά τόπους υποκαταστήματά μας, συνάγονται το εξής συμπέρασμα:

Η επίδραση της κρίσης στο κοινό μας συνήθως περιορίζεται σε μια πιο αναλυτική εξέταση των υλικών μας, πάντα σε συνδυασμό με συγκριτική έρευνα αγοράς. Το κοινό βιώνει μια οικονομική πίεση, που τουλάχιστον μέχρι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν αφήνει να το επηρεάσει σε θέματα όπως ο φωτισμός, που έχει εγνωσμένη επίδραση σε ψυχοπαθολογικό επίπεδο (οφθαλμική ευεξία, ψυχική διάθεση). Οι τυχόντες ενδοιασμοί του αγοραστικού κοινού ως προς το κόστος, τελικά αντισταθμίζεται από τα μακροπρόθεσμης διάρκειας ενεργειακά οφέλη που θα λειτουργήσουν ως οικονομική απόσβεση των χρημάτων που θα δαπανηθούν.

 

Link :

Αναζήτηση
Newsletter
 
 
Διαφημιστικά Banner
 
Facebook Group
 
 
Popular Articles
 
 
All rights reserved Copyright © 2004-2010 Όροι Χρήσης Powered by GREED PROMO.